
Konkurs na stanowisko referenta – staż
Prezes Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ogłasza konkurs na stanowisko: referent – stażysta w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu.
Dokumenty potrzebne przy zgłoszeniu:
- zgłoszenie na konkurs z danymi kontaktowymi;
- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej;
- oryginał lub urzędowo poświadczony dyplom lub świadectwo potwierdzające wykształcenie;
- oświadczenia dotyczące: posiadania obywatelstwa polskiego i pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralności (do pobrania na www.bip.wroclaw.wsa.gov.pl w zakładce: Ogłoszenia / Zatrudnienie – dokumenty do pobrania).
Dokumenty można składać do 17 kwietnia 2025 r. bezpośrednio w siedzibie Sądu lub drogą pocztową.
Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu (www.bip.wroclaw.wsa.gov.pl w zakładce Praca / Zatrudnienie) oraz na tablicy informacyjnej Sądu.