Konkurs referent

Konkurs na stanowisko referenta – staż

Prezes Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ogłasza konkurs na stanowisko: referent – stażysta w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu.

Dokumenty potrzebne przy zgłoszeniu:

  • zgłoszenie na konkurs z danymi kontaktowymi;
  • życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej;
  • oryginał lub urzędowo poświadczony dyplom lub świadectwo potwierdzające wykształcenie;
  • oświadczenia dotyczące: posiadania obywatelstwa polskiego i pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralności (do pobrania na www.bip.wroclaw.wsa.gov.pl w zakładce: Ogłoszenia / Zatrudnienie – dokumenty do pobrania).

Dokumenty można składać do 17 kwietnia 2025 r. bezpośrednio w siedzibie Sądu lub drogą pocztową.

Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu (www.bip.wroclaw.wsa.gov.pl w zakładce Praca / Zatrudnienie) oraz na tablicy informacyjnej Sądu.

Projekt „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

logo fundusze europejskie
logo Rzeczypospolita Polska
logo unii europejskiej fundusz społeczny
NEWSLETTER