
mgr Agnieszka Sadowa
Doktorant
Kontakt
Email: agnieszka.sadowa@uwr.edu.pl
Konsultacje
czwartek godz. 10.00-12.00
przez Aplikację MS Teams lub e-mail
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA
W trakcie pisania rozprawy doktorskiej pt. „WYBORY NABYWCÓW NA RYNKACH NIERUCHOMOŚCI MIESZKANIOWYCH W POLSCE”
2018-2021 organizacja Międzynarodowej Konferencji Naukowej ZDROWIE I STYLE ŻYCIA
https://wichl.uni.wroc.pl/index.php/pl/
W latach 2018-2019 pełniłam funkcję Drugiego Sekretarza Redakcji „Studenckich Prac Prawniczych, Administratywistycznych i Ekonomicznych”.
Od 2020 roku pełnię funkcję Sekretarza tematycznego ds. marketingu „Studenckich Prac Prawniczych, Administratywistycznych i Ekonomicznych”.
Od 2017 r. Członek Studenckiego Koło Naukowego Rising Business Leaders działającego przy Uniwersytecie Wrocławskim.
PUBLIKACJE
2021
- Sadowa Agnieszka
The impact of COVID-19 pandemic on financing the purchase of residential real estate through a mortgage in Poland
Wroclaw Review of Law, Administration and Economics, 2021, 11, 1, s. 1-27
10.2478/wrlae-2021-0011
2020
- Szalonka Katarzyna, Sadowa Agnieszka, Wicka Aleksandra, Wicki Ludwik
E-Commerce Purchasing Behaviour and the Level of Consumers‘ Income in Poland and Great Britain
European Research Studies Journal, 2020, 23, Special Issue 2, s. 552-568
10.35808/ersj/1841 - Sadowa Agnieszka
Warunki mieszkaniowe Polaków a komfort przebywania na kwarantannie w świetle badań jakościowych
W: Zdrowie i style życia : determinanty długości życia / red. Wioletta Nowak, Katarzyna Szalonka
Wrocław : Uniwersytet Wrocławski. E-Wydawnictwo. Prawnicza i Ekonomiczna Biblioteka Cyfrowa. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii, 2020, s. 73-92
(Prace Naukowe Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego)
ISBN 978-83-66601-24-6
10.34616/23.20.111
2019
- Sadowa Agnieszka, Sadowa Małgorzata
Orientacja prozdrowotna pracodawców w Polsce w świetle badań
W: Zdrowie i style życia : wyzwania ekonomiczne i społeczne / red. Wioletta Nowak, Katarzyna Szalonka
Wrocław : Uniwersytet Wrocławski. E-Wydawnictwo. Prawnicza i Ekonomiczna Biblioteka Cyfrowa. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii, 2019, s. 237-256
(Prace Naukowe Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego)
ISBN 978-83-66066-83-0
10.34616/23.19.122 - Sadowa Agnieszka
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, 2019, 28, s. 297-311
10.19195/1733-5779.28.22
2018
- Szalonka Katarzyna, Sadowa Agnieszka, Szalonka Adrianna
Komunikacja marketingowa w kreowaniu zachowań zdrowotnych = Marketing communication in creating health behaviors
Zeszyty Wydziału Humanistycznego, 2018, 14, s. 57-81
http://whold.kpswjg.pl/pl/zeszyty-wydzialu-humanistycznego - Szalonka Katarzyna, Sadowa Agnieszka
Reklama internetowa a decyzje zakupowe Polaków i Brytyjczyków – analiza demograficzna
Marketing i Zarządzanie, 2018, 2, s. 199-213
10.18276/miz.2018.52-19 - Sadowa Agnieszka
Warunki mieszkaniowe jako wyznacznik jakości życia osób niepełnosprawnych na przykładzie osób z dysfunkcją narządu wzroku
Ekonomia – Wroclaw Economic Review, 2018, 24, 3, s. 97-113
10.19195/2084-4093.24.3.8 - Szalonka Katarzyna, Sadowa Agnieszka
Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii : analiza komparatywna
Studia i Prace WNEiZ US, 2018, 53, 2, s. 349-363
10.18276/sip.2018.53/2-26